JOGA W PRACY

Ponieważ dużo czasu spędzamy w pracy i nie zawsze mamy czas na dodatkowe zajęcia dzięki którym zadbamy o siebie, proponujemy Państwu zajęcia Joga w pracy.

Joga w pracy

W czasie jogi w pracy  dbamy o trzy sfery:

1. Kręgosłup – praca z kręgosłupem poprzez pozycje jogi (asany) rozciąga mięśnie wzdłuż pleców, rozluźnia napięcia powstałe w czasie długiego przebywania w jednej pozycji

2. Oczy – joga oczów odpręża zmęczone oczy długa pracą przy komputerze

3. Relaks/wyciszenie –  ułatwia nam uświadamianie sobie swoich emocji, a tym samym pomaga łatwiej radzić sobie ze stresem.

Korzyści z praktykowania jogi w pracy:

  • lepsze samopoczucie
  • łatwiejsza koncentracja
  • wzmocnienie odporności
  • łatwiejsze radzenie sobie ze stresem
  • budowanie dystansu do siebie i świata

Oferta

1. Zajęcia w czasie pracy

  • Czas: Krótkie zajęcia w czasie przerwy w pracy, około 20 minut .
  • Przygotowanie: Do zajęć nie trzeba się przebierać, nie używamy dodatkowych pomocy, wystarczy krzesło i zdjęcie butów.
  • W czasie zajęć: rozciągamy kręgosłup, ćwiczymy jogę oczu, uczymy się krótkiej relaksacji
  • Proponowana częstotliwość zajęć: 1, 2 lub 3 razy w tygodniu

2. Zajęcia przed lub po pracy na terenie miejsca pracy (np. sala konferencyjna)

  • Czas: Zajęcia trwają 1 lub 1,5 godziny
  • Przygotowanie: Na zajęcia przebieramy się w wygodny, sportowy strój nie krepujący ruchów
    Do zajęć potrzebujemy mate do jogi i koc.
  • W czasie zajęć: wykonujemy pozycje jogi (asany) dostosowane do możliwości uczestników, zajęcia kończą się 10 minutowym relaksem.
  • Proponowana częstotliwość zajęć: 1 lub 2 razy w tygodniu