Aktualności

Joga po treningu – zajęcia jogi

Biegasz, chodzisz na siłownie, jeździsz na rowerze? Szukasz pomysłu na #restday? Joga po treningu – to propozycja dla Ciebie!

W piątkowe popołudnie przyjdź na zajęcia jogi w Katowicach lub jogę online i praktykuj z nami!


Kiedy?

piątek, godz. 18.45-20.15
w szkole i online
regularne zajęcia

Gdzie?

Joga Życia, ulica Francuska 12 (budynek Biblioteki Śląskiej)
sala księżycowa III piętro
lub
w przestrzeni Twojego domu, przygotuj: matę, koc, jeśli masz to piłeczki do automasażu (mogą być tenisowe), roller

Jak się zapisać?

Prosimy o zapisy w panelu klienta na naszej stronie:
1. Zarejestruj się /prawy górny róg strony/ podając swojego maila lub korzystając z danych FB.
2. Wykup karnet wybrany karnet: https://jogazycia.systemate.pl/offer
3. Wejdź w GRAFIK i zapisz się na zajęcia, klikając na nie i klikając zapisz się.
4. Jeśli wybrałeś zajęcia stacjonarne, to zapraszamy do szkoły – bądź trochę wcześniej.Jeśli wybrałeś zajęcia online to poniżej znajdziesz krótką instrukcję.

Zajęcia online – krótka instrukcja:
– po zapisie na zajęcia powinien przyjść do Ciebie mail potwierdzający ten zapis – jak tu: https://bit.ly/2BbILIU
– na około 30 minut przed zajęciami otrzymujesz link do zajęć, jak tu: https://bit.ly/2YJapWl
Uwaga! Poszukaj naszych wiadomości w spamie i w innych zakładkach i przenieś je do folderu głównego
– jeśli mail nie dojdzie, to na 30 minut przed zajęciami znajdziecie go również w systemie, wchodząc w grafik i zajęcia, o tak to wygląda: https://bit.ly/2VtV5e6, – później, pod koniec dnia w tym samym miejscu znajdziesz link do nagrania z zajęć, do odtworzenia przez 48h.
Mamy nadzieję, że to usprawni przesyłanie linków. Jeśli go tam nie ma, to napisz do nas
* pamiętaj, aby zapisać się na wszystkie zajęcia w szkole, żeby mieć pewność obecności w szkole i dostępu do linku online.

Cena:


Więcej o zajęciach:

Zapraszamy miłośników siłowni, biegaczy, rowerzystów i wszystkich tych, którym uciążliwa staje się sztywność mięśni, chociażby w wyniki długotrwałego siedzenia. Czasem wystarczy mieć siedzącą pracę, by odczuwać napięcie i ból w barkach, plecach, tyłach nóg czy w rejonie miednicy. Stąd pomysł na zajęcia:

💪🏻Joga doskonale równoważy trening siłowy, bieganie czy jazdę na rowerze poprzez świadome i uważne uelastycznianie ciała i pracę nad wytrzymałością, a także przed skupienie na oddechu i wyciszenie umysłu.

💪🏻Praktyka jogi procentuje zwiększoną świadomością ciała i zwiększoną kontrolą nad nim, co zmniejsza ryzyko kontuzji.

💪🏻Joga przyspiesza regenerację mięśni, pozwala zmniejszyć ból i sztywność mięśni po treningu.

💪🏻Joga nie jest przeciwieństwem treningu siłowego lecz jego uzupełnieniem.

Nad wszystkimi tymi aspektami popracujemy w piątki wieczorem. Będzie rozciąganiem rolowanie, regeneracja i spanko 😉 Zatem między klatę, plecy, barki i dzień nóg wciśnijcie „dzień jogi”.

Więcej informacji:

napisz do nas – kontakt@jogazycia.pl

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji o usługach Jogi Życia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.