Aktualności

Siła w jodze – cykl 3 specjalnych zajęć

W czerwcu zapraszamy na specjalny cykl 3 zajęć – siła w jodze, który poprowadzi dla Was Ania Lemieszek.

Namaste Jogini! Nazywam się Ania Lemieszek i jestem przede wszystkim… joginką.

Joga już od 7 lat jest moim stylem bycia, moją codziennością, radością i „filozofią” życia. I uwielbiam się nią dzielić! Kurs instruktora zrobiłam ponad 2 lata temu na magicznej wyspie Bali. Oprócz tego, z wykształcenia i zawodu jestem aktorką, a na co dzień: absolutną miłośniczką ludzi i tej pięknej przygody zwanej ŻYCIEM!

ZAPRASZAM CIĘ NA TRZYDNIOWY CYKL ZAJĘĆ „SIŁA W JODZE”, która wzmocni zarówno Twoje ciało, jak i umysł!

Dlaczego siła?

BALANS MIĘDZY MOBILNOŚCIĄ, A SIŁĄ TO PODSTAWA. A siła wyobraźni daje nam kopa do działania. To tak proste! 

Stworzyłam ten cykl zainspirowana własną pokrętną drogą jogową. Kiedy zaczynałam, byłam przekonana, że joga to rozciąganie i mobilność. Długo praktykowałam skupiając się na osiąganiu imponujących zakresów i praktykowaniu delikatnej jogi, aż w końcu zrozumiałam, że… Doszłam do ściany!  Chciałam więcej, a coraz częściej doświadczałam kontuzji i czułam, że mój rozwój w jodze stanął w miejscu. Oba problemy miały to samo źródło: brakowało mi SIŁY! I ciała… i umysłu. Wiem, że nie jestem odosobniona w tej przypadłości – dlatego postanowiłam stworzyć ten cykl!

Co będziemy robić?

Będziemy praktykować jogę, ALE z koncentrowaniem się na budowaniu SIŁY w konkretnych partiach ciała. Zaproszę Cię do poznania asan, ćwiczeń i sekwencji, które pomogą Ci się wzmocnić; nie zapominając przy tym o mobilności! 

Po każdej praktyce zaproszę Cię na 15 min relaksu w leżeniu – podczas którego postaram się naprowadzić Cię na uruchomienie w sobie prawdziwej siły woli, poprzez wyobraźnię. Jako aktorka wierzę w to, że wyobraźnia to jedna z największych mocy jakie mamy! Kiedy nasze zmęczone ciało odpoczywa po praktyce, nasz umysł jest zdolny do wyobrażeń niezwykłych… Wystarczy go tylko troszkę naprowadzić! 🙂 

Kiedy?

7, 14, 21 czerwca – piątki o godzinie 18.00-19.15

Gdzie?

Joga Życia, ulica Francuska 12 Katowice (budynek Biblioteki Śląskiej)
sala księżycowa III piętro

Cena

Na zajęcia obowiązują nasze karnety na zajęcia stacjonarne – kup karnet

Co wyniosę z tych zajęć?

Na pewno podstawową wiedzą nt. wzmacniania ciała w swojej własnej praktyce jogi. Ponieważ wiem, że ciężko zapamiętać ruchy w trakcie zajęć, pod koniec każdy dostanie rozpiskę najważniejszych asan i ćwiczeń, które praktykowaliśmy podczas zajęć. Chciałabym, abyś po tym cyklu miał/a swoją małą ściągawkę do budowania siły.

A ponieważ joga nie jest tylko o fizyczności – to mam nadzieję, że przyjemnymi relaksacjami zaproszę Cię również do eksploracji tematu swojej SIŁY woli, umysłu i wyobraźni!

Rozkład jazdy

DZIEŃ 1 –  „SIŁA WNĘTRZA” (7.06)

Mięśnie głębokie, tzw. CORE, najważniejszy rejon w procesie stabilizacji kręgosłupa i całego ciała. Poczujemy co to znaczy „gorset mięśniowy”, spróbujemy go zlokalizować i zaktywizować asanami i izolowanymi ćwiczeniami. Przeprowadzę Cię też przez BANDHY w ciele – czyli „węzły energetyczne”, które aktywujemy angażując poszczególne grupy mięśni. Zaktywizowane bandhy pomagają stabilniej utrzymać wiele asan – także tych podstawowych!
A na koniec relaksacja czakralna pt. „Moc we mnie”.

DZIEŃ 2 – „SIŁA PODSTAWY” (14.06)

Stopy, nogi, pośladki – nasze uziemienie, równowaga i stabilizacja… To rejon kluczowych partii mięśni, które niewzmocnione sprawiają, że np. złapanie równowagi w balansach na jednej nodze staje się wyczynem. Na tej praktyce poczujemy mięsnie odpowiedzialne za twarde stąpanie po ziemi i za wszystkie pozycje wojowników i balansów na jednej nodze.
A na koniec relaksacja wyobrażeniowa pt. „Moje bezpieczne miejsce”.

DZIEŃ 3 – „SIŁA SKRZYDEŁ” (21.06)

Obręcz barkowa, nadgarstki, przedramiona, górne plecy, łopatki – czyli partie mięśni, które pozwalają nam fruwać! Balanse na rękach to w pewnym momencie marzenie każdego jogina, a bez podstawy siłowej… Są one wręcz nieosiągalne. Co więcej, mocna „góra” pomoże też w podstawowych pozycjach: wszelkich podporach, a nawet w psach z głową do góry i do dołu! Przyjrzymy się też chwilę chaturandze!
Na koniec relaksacja wdzięczności pt. „Jestem siłą”. 

Dla kogo?

Zapraszam wszystkich, którzy praktykują jogę i uważają, że joga nie jest im już zupełnie obca. Jeśli wpadasz czasem na jogę, lubisz to i znasz podstawowe pozycje – to oznacza, że zupełnie poradzisz sobie na moich zajęciach! Praktyki będę konstruować tak, aby i osoby początkujące i bardziej zaawansowane miały jakieś wyzwanie i mogły wyciągnąć coś dla siebie! Podczas cyklu będę dawać narzędzia do rozpoczęcia praktyki własnej. Może te zajęcia staną się dla Ciebie inspiracją, aby wejść czasem na matę samodzielnie…? 😊

Czy można wziąć udział w pojedynczych zajęciach?

Oczywiście, choć zachęcam do wzięcia udziału w całości!

Więcej o Ani

Dlaczego chcę się dzielić jogą?

Bo joga jest dla mnie niekończącą się podróżą. Zaskakującą, piękną, pouczającą, a czasami nawet kompromitującą. To droga pełna górek i dołków – ale dająca poczucie jedynego w swoim rodzaju spokoju i pełni. I to w jodze kocham najbardziej. Ale muszę przyznać, że lubię też niekończące się wyzwania, pytania i zakamarki w nas samych, na które joga nas nieustannie naprowadza i pozwala na ciche, intymne spotkania z samym sobą.



Więcej informacji

Możesz do nas napisać maila – KLIK – na adres kontakt@jogazycia.pl
Albo możesz do nas zadzwonić od poniedziałku do czwartku (w godzinach 16.00-20.00): 502 766 537

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji o usługach Jogi Życia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.